آلودگی منطقه 18 تهران در شرایط بحران !

هدايت به بالاي

اخبار لحظه ای ایران و جهان

ارتباط از طریق یاهو مسنجر

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

کسب درآمد با جستجو در گوگل

آلودگی منطقه 18 تهران در شرایط بحران !
بازديد : 76

شرکت کنترل کیفیت هوا  اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان تهران با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد که متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه ، دهم بهمن‌ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

خبرینو: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت 9 صبح امروز پجشنبه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس (144) بوده و آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون است.

بالاترین شاخص آلودگی:

شایان ذکر است بالاترین شاخص آلودگی (۱۶۴) مربوط به ایستگاه پارک قائم-منطقه ۱۸ بوده است.

براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران مبنی بر تداوم سکون نسبی هوا تا امروز پنج‌شنبه، انتظار می‌رود شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تا پایان امروز پنج‌شنبه ادامه داشته باشد.

توصیه های ایمنی:

بر اساس این گزارش، مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران توصیه کرد تا کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند. همچنین شهروندان هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها برای جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها دقت داشته باشند و هموطنان از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن خودداری کنند.

 

 

 منبع: سایت خبری خبرینو

 







کسب درآمد با جستجو در گوگل






برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ليست صفحات

تعداد صفحات : <-BlogPageCount->
<-BlogPage->







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: شرکت ایده وب پرشیا و ترجمه شده توسط : شرکت ایده وب پرشیا